fredag 6. august 2010

{Tre små kjoler}

Min søte venninne Silje fikk sin skjønne Thea 6 uker før tiden!
For
et deilig, lite nurk!
Jeg som trodde jeg hadde all verdens med tid til å lage gave
fikk det plutselig litt travelt. :)
To av dem er i fleece, og den tredje er i velour.
Kjolene er laget etter mønster fra "Blødt børnetøj".
Stoff og pynt er kjøpt på Stoff og Stil.

Denne er laget i velour i fargen petrol. Ugla er et sy-på merke.

Denne er i koksgrå polarfleece.

Kjolen er sydd i lyserosa polarfleece og er ikke så skjev som det ser ut som ;) "Princess" merket er sydd på.
En liten close-up av merket.

Ellers er det feiring av 2-årsdag på søndag så jeg får hive meg rundt og styre og stelle litt sånn av vi blir ferdige i tide! :)
Ha en super-duper helg!

1 kommentar:

  1. Så nydelige kjoler! Kan tenke meg de falt i smak! :)
    Ha en flott bursdagshelg! Og gratulerer til IJ med 2-årsdagen! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.