søndag 17. juni 2012

Tørket støv av symaskina

og det var jammen på tide!!
Jeg er sånn periode-person!
En periode er scrapping, en periode er det strikking,
en periode er sying, en periode rydding og roting,
og sånn går det rundt. :)

Og nå er jeg inne i en søm-periode, all in!! :)
Og merker jeg er rusten for nå har jeg knekt to nåler,
satt spolen inn feil vei, glemt å ha nålen i stoffet når
jeg løfter opp foten, og helt sikkert en del andre ting
jeg bare har glemt og fortrengt! ;)

Men her er hvertfall noe av det jeg har klart å lagt ferdig..

Tampong-og bindmappe etter UnePune




Første gang jeg sydde på borrelås og merkelapp så synlig, men de ble jo søte.
Og greit med noe som ikke tar så fryktelig lang tid også. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.