tirsdag 25. februar 2014

Fire stjerners middag, en ny tradisjon

Vi har vel alle sittet og sett på diverse matprogram og blitt både sulten og inspirert og tenkt "det der skal jammen meg jeg også prøve!" Vel, det har ihvertfall jeg gjort mer enn en gang. Men nå fikk jeg endelig gjort noe med det. Eller det vil si, mannen og ei venninne planla vi skulle ha gourmetaften, mens jeg fant dato og meny. Lørdag var vi i gang, og det ble en kjempekoselig kveld...og natt :) Og jeg gleder meg allerede til neste gang.



Menyen bestod av steinbitfilet i serranoskinke, spinat-potetpure, sauterte grønnsaker og rødvinssjy. Desserten var sjokoladefondantkake med vaniljeis. (Den fikk jeg ikke tatt bilde av før vi hogg innpå ;) )




 Ha ei matglad uke, Tone :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.