onsdag 3. september 2014

Fotballdilla herjer her hjemme

Alle som kjenner meg vet at min interesse for fotball er heller laber. Når andre snakker om spillere med den største selvfølge, sitter jeg som et spørsmålstegn! Og syns det er HELT greit!
Men nå har jo Gullet begynt i første klasse. Og ikke bare det, hun har også begynt på fotball! Hurra!! (?!) Men for en entusiasme! Egen ball har hun også fått, sånn ordentlig hard en, så nå har hun nesten ikke tid til lekser før hun vil ut å spille og score mål i den oppsatte trillebåra til pappaen! Må nok ut å kjøpe ordentlig mål på en ordentlig lekebutikk også ;)
Hvem vet, kanskje om noen år så VET jeg hvem som er på landslaget, og hvem som spiller på Viking...? Hihi



Ha en flott dag, med eller uten ball

~Tone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.