fredag 23. juli 2010

{Nytt bord i stua}

Og med en gang tenker du kanskje at jeg kanskje har fått nytt spisebord, eller kanskje et stilig konsollbord... men denne gangen (eller er det kanskje ikke alltid det?) er det Gullet som har fått seg nytt bord og to stoler.
Kjøpt på Ikea. Var egentlig ikke et slik jeg skulle ha, men når jeg så det falt jeg helt for det. Bygget det sammen og dekket bordet mens hun sov, og gledet meg til det ble morgen. :) Og hun ble jo kjempeglad og satte seg med det med en gang, og fikk til og med lov å spise frokosten sin der, hehe.
Ikke et bomkjøp hvertfall :)

Ferdig dekket med LaaLaa tilbords, og venter på at Gullet skal komme og teste det ut.

Mmm, godt å spise på nybordet :)

1 kommentar:

  1. Åh så søt!!! Helt i sin egen verden! <3 Smelt <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.