torsdag 27. oktober 2011

Se min kjole...

Var på besøk hos søskenbarnetmitt en dag i forrige uke hvor vi ble sittende og prate om det å sy klær. Hvor gøy det er å kunne få klærne akkurat som en vil! Så når jeg kom hjem etterpå, måtte jeg jo bare finne fram symaskinen! Er jo sååå lenge siden jeg har sydd noe. Så etter litt mønstertegning, klipping og sying, ble denne kjolen til. Gullet ble kjempefornøyd og konstaterte at DEN skulle hun ha på i barnehagen! :) Alltid kjekt når det faller i smak.
Så nå har jeg begynt på kjole nr to, mangler bare knapper og en stryk på lapp.

Ikke lett å skulle posere når Jake og sjørøverne i drømmeland står på tven ;)

Mønster: Barn igjen
Stoff: S&S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.