torsdag 26. januar 2012

Vinnerlykke

For en god stund tilbake var jeg med i en uhøytidelig konkurranse. Det var nemlig ei som skulle starte butikk, og når hun endelig kom så langt, så var navnet hun hadde sett for seg tatt, Så da trengte hun litt hjelp til alternativer. Og heldig for meg så likte hun så godt ett av mine forslag, at jammen ble butikken hetende Tre Hjerter. (Hun har tre utrolig skjønne døtre.) Så da fikk jeg jammen meg premie også: Denne tøffe bodyen og flotte buksa fra Småfolk til LilleGullet, og et armbånd og smykke i tre til Gullet! Så utrolig kjekt!! Men uheldigvis for oss som bor på feil side av landet har de ikke nettbutikk, men du kan se i bloggen her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.