torsdag 10. september 2009

{Hjerter i luften}

Det er tydelig at dette har vært året for brylluper. Jeg har giftet meg, svogeren min har giftet seg, ei venninne har giftet seg...og andre også, men det er de jeg har vært med i. Så da har det jo selvfølgelig blitt litt kortlaging også. Jeg fant inspirasjon til kortet på www.familieskatter.no og jeg likte det så godt så da lagte jeg likesågodt noen like :) Og siden jeg sitter på den gamle, nye laptopen min (som har vært på reprasjon to ganger) er det ingen programmer på så jeg har forminsket i paint, og bildene er tatt med mobil, så dette blir et spennende resultat. :)

Dette er et bestillingskort.

Dette lagte jeg til Silje sitt bryllup.

Jeg hadde limt et bilde på innsiden og brukt overlay i midten av forsiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.