onsdag 23. september 2009

{Kun TRE dagen igjen}


Ja, da er det bare tre dager igjen til bryllupsfesten! Hjelpes! Har det meste under kontroll, men det er jo alltid noen sånne småting i siste liten som trenger litt mer tid enn planlagt. Ta bare det å kjøpe brus f.eks. Vi har tenkt å ha 0,5 liter flasker som kan stå på bordene, men det er jo ingen plass det går an å få tak i kasser med brus! Alltid er det bare kasser til 1,5 liters, og det er jo ikke passende på bordene. Også er det det kapittelet med å ordne med musikk. Jeg har jo vært så lur å pakke ned mesteparten av cdene så her må vi improvisere. Heldigvis er kakene i boks, frisørtimen, klærne er ferdig, må bare stryke skjorta til mannen og hen haug med duker. Puh! Nei, har visst ikke tid til å sitte her alikvel... :)

2 kommentarer:

  1. Du må ha MYE lykke til i helgen=) Skal tenke på deg. Eg vet av erfaring at det er mye å ordne opp i. Men til syvende og sist- kan du nyte lørsdagen og slappe av, for da er alt i boks. Gleder meg til å få referat!!!

    *good luck*

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det :)
    Søndag tror jeg at jeg er klar for å slappe av, hehe :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.