mandag 22. mars 2010

{Dotrening}

En gang jeg var på Sparkjøp kom jeg over denne doringen. "Kjekt å ha", tenkte jeg og la den i kurven. Lite visste jeg at den skulle bli i bruk så fort! IJ fant nemlig ut at den var jo så kjekk å sitte på så da kunne vi jo like godt teste den ordentlig ut på doen. Så nå er det blitt rutine at hver kveld før leggetid så sitter hun på doringen. Og jammen har det kommet både bimmelim og bimmelom. :) Har forresten gått til innkjøp av Babybjørn sin doring nå, litt bedre passform på den. Så den gamle sitter Månki (koseapekatten) på mens IJ sitter på den nye. :)

Bare en liiiiiten smule stolt og fornøyd der hun sitter... :)

2 kommentarer:

  1. Så flink IJ er!
    Herlig bilde!
    Her har jeg bare kommet så langt som til tanke på å kanskje kjøpe en potte til H. ;)

    SvarSlett
  2. Så flink hun er! Lillesøster sitter gjerne på potta her, både med og uten bleie, men med lite "resultat", hehe :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.