onsdag 31. mars 2010

{Pakke i posten}

Det er alltid kjekt når jeg kikker i postkassen og der ligger det en posthentelapp. Ekstra kjekt når det er nye klær til gullet. Denne gang har jeg bestilt fra en (for meg) ny nettbutikk som også driver med homeparty; www.pompdelux.no Utrolig mange søte klær til en billig penge. Her er noe av klærne jeg bestilte:

Kjole, tights og genser i lilla

Lilla tunika

Grå tunika og genser og tights i pudderfarge

Lilla hettegenser


Nå er de i vaskemaskinen og jeg gleder meg til å ta de i bruk.

1 kommentar:

  1. Nydelige klær!
    Jeg har tittet der inne - og skulle ønske jeg hadde en liten jente å kle opp i det lekre tøyet! Men de har jo fint guttetøy og!
    Virker det som bra kvalitet på klærne?
    God påske! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.