mandag 12. juli 2010

{3 nye LOer}

Plutselig har scrapp-ånden kommet over meg, så i iveren har jeg laget 3 LOer.
Har en hel del bilder som ligger klar for å scrappes, så jeg får utnytte scrappelysten nå når den endelig er her. :)


Bildet er tatt juni 2009 hvor vi har tatt en tur til Prekestolhytta.
Dette bildet er tatt fra samme turen og IJ har funnet Jan sine solbriller! Alltid greit å låne andre sine, men sine egne kaster hun fort av seg. ;)

Disse bildene er også tatt i juni i fjor hvor IJ får bade i badebasseng på terrassen for første gang :) Og det var helt storveis! Tittelen er det IJ sier nå når hun skal bade, bade bade baaaaadeeee. :)



1 kommentar:

  1. Å, kan du ikke sende over litt scrappeinitiativ til meg? Folderen min med bilder til alle scrappeprosjektene mine bare vokser og vokser og jeg får bare ikke ut finger'n...

    Men, kjempeflotte LO'r du har laget! Likte spesielt godt den øverste; flott oppsett og så fargerik og fin!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.