onsdag 21. juli 2010

{Soltur til Forsand}

Forrige onsdag dro jeg og Gullet til Forsand for å besøke min skjønne venninne Kathrine. Skulle se den nye leiligheten hennes. (Nyyyydelig var den forresten) Og været viste seg fra sin beste side og det ble knakende varmt så vi måtte omtrent flykte litt inn i skyggen! Gullet fikk bade i en liten balje og storkoste seg. Og så fikk hun jo ha mange leker oppi, og det var nesten det kjekkeste, hehe. Etter en stund måtte vi kjøle oss ned med litt is, herlig!

Men det som satte mest inntrykk hos Gullet er at vi stoppet med et jordet så hun fikk se på noen kuer (ja, jeg vet det heter kyr!) som stod der. Og da løftet den kua som stod rett med gjerdet opp halen og bæsjet!! Kjempespennende syns hun, hehe. Så når jeg spør henne i ettertid: "Husker du når vi var på Forsand hos Kathrine, hva gjorde vi der?", svarer hun "Møøø, bæsja!" :)

Takk for en super dag, Kathrine, vi kommer snart igjen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.