onsdag 13. november 2013

Syk + interesse = ny lue

Ligger strekk ut på sofaen. Influensaen herjer i kroppen. Ser på tv - mye! Er vel omtrent bare det jeg gjør, bortsett fra å sove da. Men det blir kjedelig, veldig kjedelig. Så mellom feberhete og paracetinntak, bestemte jeg meg for å prøve meg på hekling. Er jo ikke helt på fremmed grunn da. Har jo heklet et sofateppe og et babyteppe før, men jeg kan ikke hekle fordetom. Har bare blitt vist hvordan jeg gjør og hermer. :)
Så nå googlet jeg og fant en fin oppskrift på lue. Syns den virket så liten så jeg la på noen masker. Da ble den enorm! Så med litt improvisjon, krympet jeg den, og voila - en baskerlue til Gullet! :) Skal prøve meg på en heklet blomst å ha på siden også. Link til siden kommer etterhvert. 



Tone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.