søndag 3. november 2013

Testing og inspirasjon

Føler hver gang jeg skriver et innlegg, begynner jeg med "nå er det jammen lenge siden jeg har skrevet her...". Nå lover jeg skjerpings!
Min venninne Nina, hodet bak bloggen honemorlarsen inspirerte meg til å bli mer aktiv.
Så nå tester jeg med å skrive innlegg via mobilen ;) merker det mangler en del finesser ift laptopen, kanskje de er her bare jeg som ikke vet hvor jeg skal lete.
Må jo teste med et bilde også i samme slengen og da.

Bursdagssveisen til Gullet :)

2 kommentarer:

  1. woho :D velkommen tilbake skal du være og qudos for å ha klart det på mobil ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker! :)
      Prøvde å skrive svar til deg på mobilen, men så ikke ut som om det gikk akkurat ;)

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.