søndag 22. februar 2009

Fredagens produksjon

Hadde besøk av ei venninne på fredag og da lagde jeg disse LOene. Er litt dårlig bilde for jeg tok det på kvelden, hadde ikke tid til å vente på lys.

"Å ligge i badebaljen er livet når en er baby"
Jeg har brukt bazzill kartong, Chatterbox mønsterark, Prima blomster, Bling, Chipboard og MM Tiny alphabets

"Favoritt pyjamas"

Dette er en scraplift av Lotta Rosander.Det var favoritt pyjamasen når IJ var bitteliten :)
Jeg har brukt Bazzill, Wild aspargus , Ric Rac bånd, Hjertebånd , Magic mesh dottie ann, Thickers, MM tiny alphabet

"Første bad"
Fra sykehuset hvor vi skulle bade IJ for første gang. Var så fascinerende når hun ble lagt oppi og hun hylte. Men når sykepleieren la en vaskeklut på brystet ble hun helt rolig.

Jeg har brukt: Bazzill, Basic Grey (som jeg endelig har fått brukt), Tickers, Knapper, MM Tiny alphabet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.