torsdag 26. mars 2009

Da har jeg tid til å skrive igjen

Lenge siden jeg har skrevet her. Har vært en smule travelt, men nå er jeg klar igjen :)

Jeg er forresten med i en konkurranse på ScrapbookExpress, nemlig Scrapbook Grand Prix. Det er en konkurranse som går over 9 uker, siste uka er det finalistene som er med.
Første oppgave var å scrappe en cluster LO. Og her er resultatet:
Jeg fikk 11 telefonstemmer og 10 DT-stemmer, så da lå jeg på en delt 3.plass. :) :)

Jeg har brukt:
Grå kartong
MM maling
Bølgepapp til å stemple med
Prima blomster
Rund og ugle brads
Autumm leaves clear stamps
Tag
Magic mesh
Binders
Vinyl chipboard
Klisterbokstaver fra en lokal hobbybutikk
Ricrac bånd
Bling hjerte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.