søndag 1. mars 2009

Så var helga på hell

Utrolig hvor fort disse helgene går. De har jo omtrent ikke begynt før de over. Men det har jo skjedd litt for min del denne helga. Fredag var jeg på scrappetreff sammen med deler av SSK (det er det vi kaller vi herfra som scrapper sammen :) ) og var det hele kvelden. Var effektiv da, fikk lagd 3 LOer og begynt på 1. Vi holdt på til klokka var 2.30. Så kjekt har vi det sammen. Var rimelig trøtt når jeg måtte stå opp med gullet kl 7. Men det ble en time på sofaen senere da. :) På kvelden var jeg i bursdag/innvielsesfest hos en kollega. Kjempekjekt. Vi endte opp på nattklubb til slutt, lenge siden jeg har danset så masse. Heldigvis var det min tur å sove lenge i dag så da sov jeg til kl 12. Det gjorde godt. I dag er det bare en sløvedag inne for været er skikkelig surt ute. I kveld skal jeg gjøre ferdig den LOen jeg begynte på på treffet.

Ja, og så har jeg bestilt meg en MeiTai Babyhawk fra lotusbarn. Denne typen her. Syns den er rålekker, og så må jeg ha noe som sambo også vil gå med :)

1 kommentar:

  1. Deilig å få gått ut en tur kan jeg tenke meg,
    og godt å danse også! Har ikke jeg gjort på år og dag... Så stilig MeiTai, den blir nok kjempebra!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.