søndag 6. september 2009

{Sommeren er definitivt over}


Ja, da er det vel ingen tvil lenger. Sommeren er over og høsten har kommet. Hadde det ikke vært for at vi var på Mallorca ei uke i sommer, hadde jeg jammen følt meg snytt for sol. Men, vi kan ikke gråte over spilt melk, så jeg får heller nyte tiden som er nå. Høsten er jo herlig med alle fargene som kommer i naturen, herlig ruskevær som da igjen gjør det ekstra godt å sitte inne og tenne stearinlys og bare kose seg. Og vil en ut er det bare å iføre seg fullstendig regntøy og aller helst sydvest og bare nyte det. Så her er et lite gladbilde fra sommeren mens regnet pisker på vinduene.

1 kommentar:

  1. Høsten e fantastisk kjekke!
    Ingenting e så fint så høstpynten! Gresskar og lyng. Litt trolsk e an og :D
    Å eg klarte å kommentera! Jeeei!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.