lørdag 19. september 2009

{To nye LOer}

Her er de to nyeste LOene i bunken. Ofte er det vanskelig å komme i gang, men når jeg så er i scrappemodus er det vanskelig å komme ut igjen. :) Den øverste LOen hadde jeg planlagt en stund, men så fant jeg ikke de rette bildene så den ble liggende på is. Men når jeg så kom over de hvor IJ har sløyfe i håret passet de jo perfekt.

Jeg har brukt:
Hvit bazzill
DCWV mønsterark
Hambley
Prima tape
Vinyl thickers
Glimmermist, bubblegum
Hama perler
Versacolor, Pinecone
Diverse knapper



Her er bildet tatt når jeg og Elisabeth77 var på babykino for første gang og så Body of Lies, som øvrig ikke var en god film å se når en skal underholde en baby samtidig. Vi koste oss så masse så det ble til at vi gikk ett par ganger til.

Jeg har brukt:
Bazzill kartong
Ukjent mønsterpapir
Prima tape
Thickers
Ticket
Journalingcards

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.