søndag 3. april 2011

Dagens produksjon

Nesten flaut å si det med tanke på det flotte solskinnet vi har hatt i dag, men jeg har rett og slett sittet inne og scrappet litt. Var så deilig å ha huset for meg selv og bare kokkelere med spisebordet.

Holder fortsatt på og bare skal bruke ting jeg har fra før, så denne er laget med ting som jeg har hatt i over 1,5 år! :)
Jeger ikke så glad i engelske titler på barneLOer, men i og med at Gullet både graver og spiser litt av sanden, måtte jeg bare bruke en dobbeltbetydende tittel.

Jeg har brukt:
Kartong,
Basic Grey mønsterark,

Hambley overlay,

7Gypsies notatkort + Top Secret kort,

MM klistermerker,
Blomst fra ett-eller-annet sted, hehe


Disse bildene er tatt når Gullet leker med dukka si og fant ut hun skulle kose seg litt oppi der hun også. :) Rart å se når hun var nyfødt så passet hun faktisk oppi den.

Jeg har brukt:
Bazzill kartong,
Glimmermist,
Punchinella,
Glansbilde,
Bånd fra MayArts,
Glansbilde,
Melissa Frances rubons,
Chipboard bokstaver

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.