tirsdag 26. april 2011

Gullet sin gave til Lillebror

Vi har jo kjøpt både trampoline og sparkesykkel til Gullet som gave for at hun skal bli storesøster. I dag var jeg og hun på Barnas Hus og kjøpte bamse til Lillebror. Hun fikk velge selv hvilken han skulle få, det var avtalen. Men når hun syns at han skulle få en rosa pusekatt måtte jeg inn og styre litt, hehe. Så da ble valget en beige kanin. "Lillebror og ska få kanin, akkorat så meg!", sa Gullet.

Hihi, litt festlig at jeg fant et bilde med begge to på :)
Det er fra Diinglisar fra Teddykompaniet.


Og vognpynt måtte vi jo også ha,
da ble det lik den Gullet hadde bare i blått.


Denne vognpynten er fra Maki

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.