søndag 27. februar 2011

Maling og decoupage

I et lite innfall av kreativitet og overmot tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på decoupage på lerret. Har jo sett så mange fine rundtforbi og tenkte jeg ville ha noen til kjellerstua.
Lerret fikk jeg kjøpt på Søstrene Grene, og servietter og Bling kjøpte jeg på Litografen. Maling hadde jeg liggende fra den gang det var kjekt å stemple med Making Memories sine foamstamps :) Kan med hånden på hjertet si at de ble ikke heeelt slik jeg så for meg i hodet, hehe, men som et utgangspunkt er jeg fornøyd. Fargene er ikke så knæsj IRL som de er på bildene her, og så tror jeg at jeg skal lime noen blomster hist og pist :)



1 kommentar:

  1. Så lekre de var! <3
    Har laget noen jeg også, men her i Narvik får jeg ikke tak i de lerretene lenger :(

    Ha en flott søndag, Tone

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.