torsdag 24. februar 2011

Nok en LO eller to

Det hjalp virkelig å være på scrappetreff forrige helg. Ikke bare fikk jeg begynt på 3 LOer, men jeg er jo skikkelig inspirert til å ta fatt på alle disse bildene jeg har liggende.

Disse bildene er tatt på Jærmuseumet. IJ rekker jo ikke ned til trøene, men da er det greit å ha en pappa som hjelper til å gi fart.

Jeg har brukt: bazzill, glimmermist, glimmermist sjablong, Thickers, MM klistermerke

Jeg er så glad i dette bildet av IJ. Har tidligere scrappet en serie av disse bildene, så dette blir førstesiden.
Jeg har brukt: Bazzill, diverse restepapir, Prima bling, Ugla vet jeg ikke hvor er fra Tekstlinjene er fra et ark med ulike motiver kjøpt hos Papirloftet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.