fredag 23. april 2010

{Clash of the titans}



Jeg og Anita var på kino på onsdag og så Clash of the titans. Ingen av oss kjente noe til hva slags film det var, men at den var i 3D var alt som betydde noe. Ingen av oss hadde nemlig før sett en film i 3D så spenningen var stor. Spørsmål som følger dukket opp: "Tenk om det er sånne kjipe papirbriller med et rødt og et grønt øye?" og "Tenk om jeg blir svimmel" og sånn. Men hverken var det kjipe papirbriller eller vi ble svimle, derimot fikk vi oss en herlig a-ha opplevelse. Det å se film i 3D var jo kjempegøy!! Vi så en trailer for Toy Story 3 og den så enda bedre ut i 3D så det blir neste film. Selve Clash of the titans var vel ikke den beste filmen; ting skjedde så fort og for min del følte jeg at alt var bare krig og slossing. Nei, gi meg Toy Story istedenfor :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.