søndag 4. april 2010

{Påskescrappings}

Skulle egentlig vært på scrappetreff skjærtorsdag sammen med de herlige jentene i SSK (Stavanger scrappeklan), men pga sykdom så ble jeg hjemme. Men var heldigvis ikke i værre form enn at jeg fikk scrappet litt her hjemme. Men siden det er år og dag siden jeg sist scrappet, fant jeg ut det var greit å starte med litt scraplifter til jeg har det i fingrene igjen.
Så da tok jeg turen til HegeAL for hun lager noen fantastiske LOer og hentet masse inspirasjon.

Denne har jeg liftet av hennes Enjoying life
Bildet er tatt sommeren 2009 på vei til Gudbrandsdalen på hytta til mamma og samboeren. IJ skal ha en hvil og trenger litt påfyll av melk for å sove ekstra godt.


Denne er inspirert av hennes En Kald Vinterdag
Bildet er tatt i juni 2009 oppe hos IJ's farfar. Hun syns det var herlig å krype gresset og plukke i bærbuskene.

4 kommentarer:

  1. Så lekre layouter! Flotte begge to!
    Synd du ikke kom deg på scrappetreff... Håper formen er bedre nå!
    Ha en flott kveld! :)

    SvarSlett
  2. Nydelig arbeid Tonemor! Blir litt samme historien her i gården. Vi skulle feire tiårsdagen som kjærester med en bedre middag, så skulle jeg på strikkepub etterpå. Men neida skjærtorsdag ble tilbragt i senga, noen ekstra runder på pinnene fikk jeg gjort unna da.

    SvarSlett
  3. Koselige kort og koselig blogg! Nydelig antrekk på modellen lengre nede :)

    SvarSlett
  4. Så flotte LO'r du har laget Tone! Og Scrappeklan, det hørtes da utrolig kult ut! Her er det år og dag siden sist jeg var på noen form for treff, og blir vel enda en stund til nå fremover tenker jeg ;o)

    Men, får litt "scrappekløe" når jeg får se sånne kule lO'r kjenner jeg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.