fredag 9. april 2010

{En selebukse blir til}

Har hatt dette kule elefantstoffet liggende en god stund nå, så da fant jeg ut at jeg måtte bruke det til noe. Og valget falt på en selebukse fra boka "Børnetøj du selv kan sy 0-4 år". Og jøje meg for et knot!! Selve syinga av buksa gikk greit, men det å sy på ribb og skråbånd var jammen et kapittel for seg selv. Og enda værre var det å sy knappehull for stoffet satt jo fast! Arg! Så foreløpig er det et lite hull hvor jeg måtte rive opp stoffet fra symaskinen, men det skal jo være et hull der alikevel så jeg får nok heller sy det for hånd. Men, øvelse gjør mester så neste gang går det nok litt lettere. :)


3 kommentarer:

  1. Å, så kul den var Tone! Imoponert over produksjonen din for tiden altså, og alt du tør å prøve deg på! Har kjøpt inn samme boka, men har ikke kommmet lenger enn til å bla i den, men ambisjonen er store for permisjonen ;o)

    SvarSlett
  2. Syns den var kjempefin jeg! Har akkurat begynt å sy selv, og må innrømme at jeg skremmes veldig av tanken på å sy i glidlåser og å lage knappehull!

    Hilsen Kristina

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.