mandag 25. mai 2009

Scrapbook Express Grand Prix nr 4

Denne gang lød oppgaven som følger:

Lag en fargerik LO! - Du må bruke minst 3 ulike typer mønsterark (for og baksider er lov og man kan også lage mønsterark selv). - Du må ha med noen form for bling. (alt som glitrer eller skinner regnes som bling) - Du må ha med maling - Sist men ikke minst - layouten skal ikke handle om barn. Dere velger selv hva dere vil scrappe, så lenge det ikke er barn - heller ikke dere selv som barn
Ojojoj, dette skulle bli en utfordring, for hvilke bilder har jeg nå som ikke er av barn?? Er jo bare Ida Jeanette jeg scrapper for tiden. Men til slutt fant jeg et som var i Jærbladet for en god stund siden. Og da fikk jeg jo endelig brukt det råkule uglearket mitt. :)

Og her er resultatet:
Jeg har brukt:
Prima mønsterark - "Night owl"
MM mønsterark - "NW Delany Diecut scallop"
Fancy Pants "Inspire"
Prima bling
MM maling
Thickers bokstaver

Etter denne oppgaven fikk jeg 11 telefonstemmer og 5 DT-stemmer. :) Og ligger på en 7. plass sammenlagt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.