mandag 25. mai 2009

Scrapbook Express Grand Prix nr 6

Så lød oppgaven som følger:
Minst 1 stempeltrykk
Minst 2 ulike bånd
Minst 3 bilder
Minst 4 ulike mønsterpapirer (er greit å bruke for-og baksider av ark)
Minst 5 bokstaver i overskriften
Minst 6 brads


LOen må ha synlig journaling med minst 20 ord.
I tillegg skal du ikke bruke følgende : Elektroniske maskiner eller kuttemaskiner

Og med friskt mot satte jeg i gang med oppgaven. Men ikke etter først å ha revet meg litt i håret og fått et snev av frustrasjon, hehe. Men sånn hører med.

Og sånn bler LOen:

Jeg har brukt:
Diverse restepapir
Mayart bånd
Brads
MM notepad
Thickers
Clearstamp

Og nå fikk jeg 12 telefonstemmer og 5 DT-stemmer :)
Og nå ligger jeg jammen på en svimlende 3. plass!!! Wow!!!
Tusen, tusen takk for stemmene alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.