mandag 25. mai 2009

Scrapbook Express Grand Prix nr 5

Denne gang var oppgaven som følger:
Scrapp en tøff og rocka LO.
Du skal ha med:
- Mye av fargen SORT
- Stifter (fra vanlig stiftemaskin)
- Tekststrimler (Dymo eller papirstrimler med hånd- eller datajournaling)


Denne gangen var valg av bilde enkelt. Jeg hadde et superkult et fra Sirdalen hvor IJ fikk på seg solbriller for første gang. Og ansiktsuttrykket var skikkelig tøfft, hihi. Og så tenkte jeg at jeg skulle perle litt denne gang, gjøre noe annerledes.

Og sånn ble den:
Jeg har brukt:
DCWV ark
MM maling
Hama perler
Søm rubons
Thickers

Etter denne oppgaven fikk jeg hele 14 telefonstemmer og 10 DT-stemmer :) Super fornøyd.
Og nå ligger jeg på en delt 5. plass.
Tusen takk for stemmene alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.