tirsdag 26. mai 2009

Scrapbook Express Grand Prix nr 8 - finalen

Helt først må jeg jo bare si jeg er helt sjokka og overveldet over at jeg er kommet i finalen.
Det hadde jeg aldri trodd. Så tusen takk til alle dere som har stemt på meg.
Og finaleoppgaven lød som følger:

Lag et MINIALBUM som skal representere deg selv og ditt - altså: et slags BOM-album av og med deg selv

Albumet skal dere lage selv fra scratch - ferdigproduserte album er IKKE tillatt.

Det skal være en side med 20 ord journaling og temaet for albumet må være synlig og innlysende i forhold til overskriften på forsiden. Albumet skal inneholde 8 sider tilsammen (inkludert forsiden og bakiden)
Teknikker:
Dere skal fullt og helt bruke deres egen kreativitet, men vi vil se at dere bruker minst 5 teknikker eller krav som ble brukt under resten av konkurransen.
Dere velger selv hvilke dere vil bruke.

Ojojojojoj!!!! For en utfordring!! Og så om meg selv!! Kan jo ikke akkurat påstå at det fins så mange bilder av meg for tiden etter at vi fikk IJ.
Men så kom jeg jo på at jeg har jo bildene fra vielsen så de passer jo fint til denne oppgaven.

Men pga uforutsette hendelser fikk jeg ikke så god tid som jeg hadde ønsket så da ble det veldig enkelt. Men jeg ble sånn halvfornøyd likevel. :)

Uansett, her er albumet mitt:
Etter denne konkurransen fikk jeg 14 telefonstemmer og 3 DT-stemmer. :) Og en 8.plass i finalen (det vil si siste, hihi) men jeg er sååå fornøyd!
Så tusen tusen takk for stemmene gjennom hele konkurransen alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar. :)
Det setter jeg stor pris på.